24/7 telefoonservice Fys’Optima:

"de praktijk altijd persoonlijk bereikbaar"

Voor je patiënt kun je 24/7 (dag en nacht en zelfs in het weekend) bereikbaar zijn. Niet alleen om ze de beste service te bieden, maar ook om te voorkomen dat een potentiële cliënt naar een andere praktijk gaat omdat hij jou niet te pakken krijgt.

Uit onderzoek blijkt dat cliënten die geen gehoor of een antwoordapparaat krijgen, sneller geneigd zijn om een andere praktijk te bellen. Daarnaast blijken veel cliënten het hinderlijk te vinden wanneer het zorgproces wordt verstoord door het beantwoorden van de telefoon door hun zorgverlener.

Voordelen

24/7 persoonlijk bereikbaar voor je cliënten

Geen abonnementskosten: Je betaalt dus nu alleen gesprekskosten als de telefoon ook werkelijk door ons wordt opgenomen.

Flexibel: je bepaalt helemaal zelf wanneer doorschakelen gewenst is. Dat hoef je ook niet van te voren aan te geven. Van elk gesprek direct een E-mail notificatie in je mailbox.

Professioneel: persoonlijke en naar de wensen van jouw praktijk beantwoording door getrainde telefonistes.

Het resultaat

Bestaande cliënten worden direct telefonisch geholpen. Nieuwe cliënten worden persoonlijk te woord gestaan en de kans dat een potentiele cliënt een andere praktijk belt is daarmee aanzienlijk verkleind. Er ontstaat meer rust tijdens het consult of behandeling. Ergernissen van cliënten, omdat de zorgverlener tijdens het consult of de behandeling gestoord wordt door de telefoon, worden voorkomen.

Tarief Fys'Optima-partners

€ 1,- per gesprek (3 minuten), exclusief. BTW .

Deel deze pagina: