Pino - Alles voor de fysio

Pino. Omdat jij dit gebruikt.

We luisteren naar jullie wens. Jullie gebruiken veel Pino. Dus maken we afspraken met Pino. De kortingspercentage per produktsoort verschillen. Je ziet op de factuur niet de korting weergegeven (laat het systeem van Pino niet toe) maar wanneer je de factuurprijs vergelijkt met de normale prijs dan weet je wat je bespaart. 

Hoe bestel je bij Pino?

Pino heeft (contractueel vastgelegd en conform AVG) de e-mailadressen van ons gekregen die zij alleen mogen gebruiken om je te herkennen bij het bestellen. Bestaande Pino relaties herkent hun bestelsysteem. Ben je een nieuwe relatie dan is het noodzaak om een nieuw wachtwoord aan te maken. Dit doe je via de website: www.pinoshop.nl en klik vervolgens op "nu aanmelden". Wil het niet werken, neem dan contact op met Henk Braakman of Marinus Hoogland.

West-Nederland, Henk Braakman T: 06 - 11 73 46 56 E: hbr@pino-gmbh.de
Oost-Nederland, Marinus Hoogland T: 06- 46 82 07 73 E: mho@pino-gmbh.de

Praktische tips van Pino:

Wanneer je voor het eerste bij PINO via de webshop www.pinoshop.nl bestelt, hoef je geen nieuw account aan te maken. PINO heeft door onze samenwerking al een account voor jullie aangemaakt. Het enige wat je nog niet hebt is een wachtwoord om in te loggen op de webshop.

Hoe maken jullie een nieuw wachtwoord:

  1. Ga naar pinoshop.nl
  2. Druk op „nu aanmelden“
  3. Vul jullie algemene email (die ook bij ons bekend is) in bij „ik ben al een klant“
  4. Druk daarna op „Uw wachtwoord vergeten“
  5. Je ontvangt automatisch een email om een wachtwoord aan te maken. Let op: deze email kan eventueel in je SPAM belanden.
  6. Lukt het niet, neem contact met:

West-Nederland, Henk Braakman T: 06 - 11 73 46 56 
Oost-Nederland, Marinus Hoogland T: 06 - 46 82 07 73

LET OP:
Heb je meerdere locaties en willen deze apart van jullie hoofdlocatie bij PINO bestellen, laat dan een nieuw account door Henk Braakman of Marinus Hoogland aanmaken.